FAQ
Поширені запитання
Чи потрібно обов'язково реєструватися на сайті для здійснення покупки?
Ні, як оформити замовлення, так і залишити відгук після отримання посилки Ви можете без реєстрації. Проте, можливо, Вам захочеться зареєструватися, щоб мати можливість:
- бачити у своєму профілі етапи обробки Вашого замовлення та номер ТТН після його відправки;
- зберегти адресу (або адреси) для пересилки, щоб не витрачати час щоразу на заповнення відповідних даних;
- мати можливість натисканням однієї кнопки ("Кошик") в точності повторити своє попереднє замовлення, або легко внести в нього зміни за потреби.
Ми не ділимося ні з ким Вашими персональними даними, Ви заповнюєте їх виключно для коректної пересилки і власної зручності при оформленні наступних покупок.
Який термін придатності товару?
Ми не робимо надто великі товарні запаси (хоча прагнемо, щоб будь-який Ваш
запит був задоволений без очікування). Відтак позиції, що перебувають в
продажу, як правило, потрапили в магазин зі складів офіційних
постачальників щонайбільше 2-3 місяці тому, а як правило - не більше
місяця тому. Тож терміни придатності практично у всіх позицій складають
близько року або більше від моменту продажу. Точні терміни придатності
на той чи інший товар Ви завжди можете уточнити у менеджера.
Коли я отримаю свою посилку?
Всі посилки Укрпоштою,
оформлені і оплачені до 14.00, відправляються в дорогу в той же день. Новою поштою
їдуть в день оплати всі посилки, оформлені і оплачені до 15.00. Якщо оплата
проводиться пізніше цього часу - посилки відправляються на наступний
робочий день (неділя - вихідний). Зазвичай термін відправки у нашому
магазині не виходить за межі 1 робочого дня, середній показник відправки
- 5 годин від моменту замовлення.
Терміни доставки посилок напряму залежать від перевізників. Звичайні терміни доставки складають:
Новою поштою - 1-2 доби до обласних центрів, 2-3 доби - до райцентрів та сіл.
Укрпоштою - 2-3 доби до обласних центрів, 3-5 діб - до райцентрів та сіл. При
цьому просимо врахувати, що в сучасних умовах терміни доставки на деяких напрямках можуть розтягуватися до 7-14 днів. Увага! За порушення термінів доставки Ви маєте право вимагати при отриманні компенсації за доставку в розмірі 25%.
Скільки буде коштувати доставка?
Вартість доставки посилок визначають перевізники. Жодних додаткових грошей за оформлення, упаковку та доставку посилок ми не беремо. Послуги доставки Ви оплачуєте при отриманні за тарифами перевізника. Докладно умови та вартість доставки викладені у відповідному розділі.
Розрахувати приблизну вартість доставки Ви можете на сайтах перевізників: Укрпошта, Нова пошта (просимо врахувати, що всі посилки вагою понад 20 кг ми відправляємо з викликом кур"єра).
Орієнтовна вартість доставки складає:
Укрпошта на відділення: мала посилка - від 42 грн, велика посилка - від 100 грн. При кур'єрській доставці на адресу вартість зростає на 25 грн
Нова пошта на поштомат або відділення: посилка мінімального розміру (компактна, до 1.5 кг) - від 65 грн, мала посилка (до 2 кг) - від 80 грн, середня (2-10 кг) - від 110 грн; велика посилка (від 10 кг) - від 150 грн. При кур'єрській доставці на адресу вартість зростає на 35 грн.
Якщо Вам важко визначитися, який спосіб доставки буде для Вас вигіднішим, не соромтеся запитати нашого менеджера, ми з радістю допоможемо Вам зекономити!
Чи є у вас безкоштовна доставка?
Так, ви можете отримати доставку за наш рахунок на відділення Укрпошти при оформленні одноразової покупки на суму від 5 тис.грн.
Чи можу я оплатити посилку при отриманні?
На жаль, тут мусимо сказати ні. Оплату при отриманні (післяплату, накладений платіж, наложку) ми не використовуємо. Це пов'язано зі встановленою схемою нашої роботи і ціноутворення: видача зі складу на упаковку та пересилку лише за квитанцією про оплату дає нам можливість постійно контролювати актуальну кількість товару (тим самим забезпечувати відправку в день оплати) і тримати ціни на нього на мінімально можливому рівні. Та й, погодьтеся, трохи дивним це рішення виглядає і для покупця: придбати товар за справді низькою ціною серед пропонованих на ринку, щоб потім переплатити за її доставку з урахуванням післяплати (20 грн + 2% за нинішніми тарифами перевізників).
Ми цілком розуміємо Вашу можливу недовіру, пов'язану, вірогідно, із попередніми невдалими покупками за передоплатою. І хоча нам видається трохи несправедлим підозрювати нас за чужі помилки, наведемо декілька способів нас перевірити:
- платіж Ви будете проводити не на приватну карту, а на банківські реквізити, їх Ви можете знайти у відкритому доступі на нашому сайті (тут). За цими реквізитами ще до оформлення покупки Ви можете перевірити всю інформацію про нас у Держреєстрі платників податків або через спеціальні банківські сервіси (наприклад, "Перевірка доброчесності" від Приватбанку чи подібні);
- після оплати Ви отримаєте документ, видаткову накладну в електронній формі, яка є офіційним підтвердженням Вашої покупки для будь-яких контролюючих органів;
- люди, що працюють над обробкою Вашого замовлення, отримують оплату за свою роботу лише після того, як Ви отримаєте посилку і підтвердите успішність своєї покупки;
- ми працюємо офіційно і в правовому полі не перший рік і маємо вже кількасот відгуків про нашу роботу від інших покупців. Переглянути їх Ви можете тут. Приємно, що більшість із них позитивні і маємо сподівання з часом знайти серед них і Ваші враження про покупку :)
Чи можу я сподіватися на якісь знижки?
Так, в
нашому магазині діє система лояльності для постійних покупців. Вже з
другої покупки Ви отримуєте знижку постійного покупця в розмірі 3%. Таку
саму знижку автоматично, вже з першої покупки на сайті, мають всі
покупці, які раніше купували у нас через інші торгівельні майданчики
(Пром, ОЛХ, Ю-молл тощо). При накопиченні загальної суми покупок понад
20 тис.грн. Ваша знижка зросте до 4%, а понад 50 тис. грн - до 5%. Знижки постійного покупця не застосовуються до акційних товарів (тих, що вже продаються зі знижкою).
У
випадку одноразової покупки на суму понад 5 тис.грн., Ви матимете
можливість обрати між застосуванням Вашої знижки і безкоштовною
доставкою.
Чи зможу я в разі чого обміняти чи повернути товар?
Так, згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" ми зійснюємо обмін та повернення товару, що з якихось причин не підійшов покупцю, якщо він не належить до категорії, заборонених до такого обміну чи повернення. Докладно з умовами обміну і повернення Ви можете ознайомитися у відповідному розділі.