Обмін і повернення
Ми прагнемо надавати нашим покупцям лише найкращий сервіс і робимо все, щоб кожне Ваше замовлення було ідеальним. Для цього ми всіляко намагаємося мінімізувати кількість помилок, постійно покращуємо операційні і технологічні процеси, вчимося на власному і чужому досвіді, але ж насправді ніхто не застрахований від випадкової помилки. Загалом обмін і повернення товару - це не трагедія, а звичайний процес, унормований законодавством.
Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів", обміну та поверненню підлягають усі товари, крім деяких, окремо виділених категорій. Зокрема, з них для нашого магазину актуальні:
- продукти харчування відповідної якості та термінів зберігання, в тому числі корми для тварин;
- товари медичного призначення, в тому числі призначені для догляду, лікування та профілактики хвороб тварин;
- предмети особистої гігієни, в тому числі тварин;
Отже, якщо Ви бажаєте обміняти чи повернути придбаний товар, що не належить до жодної із вищевказаних груп, скористайтеся наступною схемою дій.
Який товар підлягає обміну:
1. Товар, що не належить до списку заборонених до повернення та обміну
2. Товар, у котрого є чек;
3. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
4. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.
Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять в такому випадку за рахунок покупця.
Процедура повернення товару неналежної якості (протермінований, невідповідний опису і фото на сайті, помилково відправлений товар іншого артикулу):
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
Обмін і повернення товару здійснюється за адресами:
- Нова пошта: м.Чернівці, поштомат 32639, Пушков Андрій, +380957515715
- Укрпошта: м.Чернівці, 58018, Пушков Андрій, +380957515715
Повернення коштів здійснюється:
- після отримання товару.
- на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти або Укрпошти.
- протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.
А якщо товар належної якості, але приїхав ушкодженим або не в повному обсязі?
- перевіряйте всі посилки одразу при отриманні на поштовому відділенні. Якщо виявили пошкодження чи недостачу, слід одразу на пошті писати відповідну заяву і вимагати відшкодування від компанії-перевізника.
- якщо Ви цього не зробили, а виявили проблему вже вдома, зв'яжіться з нами протягом 14 днів з дня отримання посилки, ми докладемо зусиль, щоб у цій ситуації знайти вихід, який влаштує всіх.