Finnern
Finnern - це сімейний бізнес для чотирилапих родом з Німеччини.
"Найкраща
якість корму для собак і котів – наша основа незалежного успіху. Як
сімейний бізнес, ми на ринку вже більше 35 років. Наші бренди Miamor і
Rinti є визнаними іменами в сегменті преміальних кормів для домашніх
тварин і складають основу всіх продуктів Finnern. Наше переконання:
першокласний корм для собак і котів складається зі свіжого м'яса і, при
необхідності, добірних корисних добавок. Або інакше кажучи: у наші
продукти не входить нічого, що не потрібно собакам і котам", - пишуть вони про себе.
Корпоративні принципи Finnern:
- Наше мислення завжди починається з тварин
Як сімейний бізнес, яким керує власник, ми приймаємо рішення, які служать добробуту наших тварин. Ми пишаємося тим, що можемо працювати незалежно, не будучи пов’язаними з корпорацією. Ця незалежність дає нам необхідну свободу, щоб завжди мислити з точки зору тварин і таким чином залишатися вірними власним стандартам.
- Рідне місто та місце роботи Верден
Як сімейний бізнес, ми міцно
вкоренилися в нашому рідному місті Верден. Районне місто Нижньої
Саксонії між Бременом і Ганновером є і домом, і місцем роботи. Ми тут не
лише працюємо, а й насолоджуємося природою з нашими чотирилапими
друзями – у міському лісі, у дюнах Верден, на Аллеруфері чи в околицях.
До речі, глобальна група нашої галузі також базується у Вердені – але тут немає ділових стосунків.
Протягом
останніх десятиліть ми розвивалися далі і залишалися приземленими. Це
відображається не лише в нашій лояльності до нашого місця розташування,
але й у нашій корпоративній культурі.
- З місцевими продуктами ми поєднуємо найкраще з усього світу
Спеціалісти з харчування для собак і котів, менеджери з якості та інші експерти нашої команди гарантують, що якість купується там, звідки вона походить. Ми постачаємо вишукані інгредієнти з усього світу - наприклад, наші пироги з Канади, шматки риби з Таїланду, курячі продукти з Ірландії та найкраще м'ясо з Норвегії.
- Перевірено нашими близькими
Ми настільки довіряємо своїй якості, що годуємо власних тварин новими варіантами продукту задовго до того, як вони вийдуть на ринок. Під нашими тваринами ми маємо на увазі наших домашніх тварин, собак і котів членів нашої команди. Хто міг би чіткіше показати нам, чи справді ласощі популярні чи ні?